elegi

Wednesday, April 25, 2012

siapakah milik hati ini????

sudah lama aku tidak menulis dalam ruangan hati ini..huuuu....sekarang sibuk sikit kerana mencari cinta yang tak pernah jumpa...perasaan,hati dan jiwa aku menjadi kosong mungkin inilah penyebab kenape ramai manusia bercinta. Inilah perasaan yang mengangu emosi aku....Sekarang aku mula mengerti,PERASAAN KOSONG YANG INGIN DICINTA DAN DISAYANGIIIIIIIIIIIIIIIIIII.....sdah ada insan yang cuba UNTK MENGISI HATI INI..tpi aku sendiri takut untk bercinta dan mencintai ...aku takut aku yang terkeliru dgn perasaan ini...adakah aku sudah bersedia ataupun blom untk bercinta...kerana cinta dahulu menunjukkan aku blom bersedia,kerana gigih mengejar cita-cita..yang pasti aku percaya ada cinta untuk aku nanti...cuma perlu bersabar dan berharap jangan mencari,jangan mencari takut nanti terluka....cukupal sesaat kau datang...huuuu....






2 comments:

  1. :) bgus... tumpukan pd cita2.. semoga bjaya... tp 1 ari nnt cinta 2 perlu dicari.. x dtg dgn sendri.. klu dtg pon kne mmlih jgk.. ataupon klu xnk cri sndri, kne sedia trime jodoh yg dipilih kluarga.. wish u luck!

    ReplyDelete
  2. hahaa,klu menanti tak boleh ye?hehehe..anyway thanx...

    ReplyDelete